Spreker boeken over ‘Episch centrum van de verandering’

Elke spreker van TeamSpeling is uniek en totaal anders dan je gewend bent.

Vraag informatie aan

Over Episch centrum van de verandering

Thema’s: Veranderen, verandercultuur, eigenaarschap (ownership), communicatie, samenwerken.

De ombudsman voor de verandering is een spreker op het terrein van, jawel, organisatieveranderingen. Onderuitzakken is geen optie!

“Maak mijn werk zo comfortabel mogelijk!” Deze impliciete boodschap communiceren we onbewust. En voortdurend! In onze veranderwensen zien we voornamelijk de omgeving als de partij die iets moet veranderen. Zo voeden we onze eigen gevoelens van onmacht. De ombudsman laat deelnemers ervaren wat eigenaarschap vraagt en neemt hen mee naar het episch centrum van de eigen veranderkracht.


Absurdistisch, ontregelend, confronterend, bevrijdend, hilarisch en bovenal zingevend.

Wat is het episch centrum?

Het episch centrum is het gebied waaruit veranderingen plaatsvinden. Dat kunnen grote veranderingen zijn, maar ook hele kleine alledaagse dingetjes. Je kan het episch centrum van de Verandering vergelijken met een aantal ringen die over elkaar heen gelegd worden. In die binnenste ring, het episch centrum kan het meest invloed uitgeoefend kan worden. Zoals met een aardbeving zijn de schok en de gevolgen binnen het episch centrum het grootst.

De Ombudsman voor de Verandering laat de deelnemers ervaren in welke ring zij zichzelf doorgaans plaatsen. Met andere woorden; hoeveel invloed op de gewenste veranderingen dicht men zich toe? Opvallend vaak plaatsen mensen zichzelf niet in het episch centrum. Deze eyeopener brengt de bereidheid in de zaal om meer op te schuiven richting het episch centrum.

Teambuiding show de Verandershow van Teamspeling

Deelnemers naar het episch centrum

En dat is nodig ook. Want het episch centrum is het gebied waar de zekerheid (zie ook Over Teamspeling-Zekerheid overwinnen) het minste grip heeft. Dit levert gedoe op, stress, angst, onzekerheid. Over van alles.

Geen probleem. De Ombudsman voor de Verandering loodst de zaal naar het episch centrum met heel veel humor!
Hoe het verder in z’n werk gaat dat moet jezelf beleven.

De zaal zal met heel veel hilariteit op z’n grondvesten schudden.

Image

Wie is de De Ombudsman voor de Verandering?

De Ombudsman voor de Verandering is een onafhankelijk spreker en behandelt verschillende klachten binnen het terrein van organisatieveranderingen. Nog niet helemaal duidelijk? Lees wie hij is en waarom hij als spreker zo goed werkt!

Rabobank, IKEA, Bavaria, AkzoNobel, de NS en vele anderen hebben onze formule al beleefd.

Onze sprekers:

Contact met TeamSpeling

Dus jij gaat ook voor verandering!


We zijn razend populair en we genieten van elk ogenblik. Hoe leuk is het om te zien dat je formule werkt en dat je klanten er veel aan hebben!

Hierdoor zijn we wel ontzettend druk en onze agenda loopt over. Maar uiteraard gaan we alles op alles zetten om snel een plek voor je te regelen in onze agenda.

Vraag een verrassend gesprek aan. Een positieve verandering is zo in gang gezet! Heb je al een datum? Zet het dan bij je bericht, dan checken wij gelijk onze agenda.

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Gewoon doen! Wij helpen, leren, stimuleren de alledaagse uitdagingen anders te benaderen.

Dit is wat mensen over TeamSpeling zeggen:


Nico-Jan Hoogma
directielid KNVB
(Directeur Topvoetbal)

“Op een mooie manier de waarden van ons team en de profielen van onszelf besproken.”

Patricia Helmons
Nationale-Nederlanden Bank

“We hebben ervan genoten en leuk om zo lerende te zijn!.”

Mariska Nienhuis,

HR manager Significant

“TeamSpeling maakte de dag verrassend, vrolijk, inspirerend en vooral raak!”

Maike Krommendijk
,
Manager Communicatie

"Knap hoe de acteurs van Teamspeling zich verplaatsten in de dynamiek van onze organisatie. Echt een ervaring gegeven die blijft hangen."

Edward Feitsma
,
Teamleider NVB,
Nederlandse Vereniging voor Banken
Portret foto van Edward voor een review over de teambuilding van Teamspeling

“Vooral variatie was zeer inspirerend, van theorie naar praktijk, van abstract naar hele concrete suggestie, van denkwerk naar even ‘uit het brein’. Complimenten!”


Wilma Duivenvoorden


Achmea, Schade & Inkomen,
Agrarisch Bureau

"
Fijn om eindelijk weer eens samen te lachen, leuk om eens op een andere manier een spiegel voorgehouden te krijgen!"

Frans Harms,
Amerpoort WoonMere

"TeamSpeling verstaat de kunst om verschillende vormen van teambuilding te doen."

Joost Heessels,
Magenta Communicatie

Over de Fake Speech: "Een aanrader!"

Yvon Roozeboom,
Locatiecoordinator
JP van den Bent

“Iedereen praat er nog steeds over en ze zijn allemaal erg enthousiast om aan 'het werk' te gaan.”

Henk Barmentlo

Jong Vialis
Verkeerskundige 
Mobiliteit


"We stonden still bij het feit dat een conflict eigenlijk begint bij jezelf en hoe je binnen je eigen cocon zit en nadenkt."

Maud Deenen,
ABCNOVA

“De workshop heeft de verwachting ruimschoots overtroffen.”

Sylvia Been
, manager
Gemeente Krimpenerwaard

"Op een leuke, luchtige manier wordt je geconfronteerd met de patronen in je team."

Ineke van der Vegt,
Senior stafmedewerker P&O

"We hebben enorm gelachen, er was veel energie en helemaal wat wij hadden gehoopt."

Richard Halewijn
,
Teammanager WoonzorgSamen
Portret foto van Richard voor een review over de teambuilding van Teamspeling

"Ze zijn in staat om een groep aan zich te binden en op een humoristische wijze een serieus onderwerp te behandelen."

Yvonne Beumer
manager Service center

Facilicom

"De sfeer was goed en het samenwerken is goed aan bod gekomen. Veel lachen, maar ook een serieuze insteek."

Diana Vogels
Rabobank

"Heel geslaagd en was het vooral ook lachen 🙂 Zet het zeker ook aan tot denken hoe wij samenwerken (of niet)."

Ayse Zoodsma
De Nederlandse Bank

"We kijken met tevredenheid terug naar de training en zeer blij dat we de workshop door jullie laten verzorgen."